HUSK
.
Tirsdag d. 9 juni besøger vi Assistents kirkegården, vi mødes kl 13 ved Nørrebro runddel.
.
Tirsdag d. 23 juni besøger vi Sophienholm og Bagsværd sø, vi mødes kl. 11 ved hovedindgangen
.
Tirsdag d. 7 juli skal vi i Landbohøjskolens have, vi mødes ved cafeen kl. 11
.
Tirsdag d. 21 juli skal vi til Vestamagers naturcenter, vi mødes ved cafeen kl.11.
.
Tirsdag d. 4 august er det Bittens have kl11.
.
Tirsdag d. 18 august er det Aases have kl.11.
.
Tirsdag d 1 september er det efterårets første33³ maleaften på Kultorvet 7, op af trappen til 4.sal Husk at nyde udsigten også på trappen
.
Maj
2026
Tirsdag d.26
.
Der er vist ikke så mange der er mødt op i Botanisk Have, håber dog der kommer et par flotte billeder til bloggen!
Susanne og Birgit mødte op og her er Kommunehospitalet og gul Iris i Botanisk have.
.
.
Her har vi et lidt andet billede fra Bente, hun nyder livet på Sicilien.
.
Tirsdag d.12
Forårsudstilling med farver og flotte billeder
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.