HUSK
.
Tirsdag d. 9 juni besøger vi Assistents kirkegården, vi mødes kl 13 ved Nørrebro runddel.
.
Tirsdag d. 23 juni besøger vi Sophienholm og Bagsværd sø, vi mødes kl. 11 ved hovedindgangen
.
Tirsdag d. 7 juli skal vi i Landbohøjskolens have, vi mødes ved cafeen kl. 11
.
Tirsdag d. 21 juli skal vi til Vestamagers naturcenter, vi mødes ved cafeen kl.11.
.
Tirsdag d. 4 august er det Bittens have kl11.
.
Tirsdag d. 18 august er det Aases have kl.11.
.
Tirsdag d 1 september er det efterårets første33³ maleaften på Kultorvet 7, op af trappen til 4.sal Husk at nyde udsigten også på trappen
.
Oktober
2023
Tirsdag d. 31
Vi maler stadig græskar
men de fleste var blevet hjemme, måske p. g. a. regnvejret!!!
og lidt fjer blev det til.
Tirsdag d. 17
Idag malede vi blomster, kastanjer og flere græskar, der var 7 fremmødte trods efterårsferie!
Tirsdag d. 3
Nu er det græskartid
Men der skete også meget andet